Zjednodušte a zautomatizujte Vaši zákaznickou podporu pomocí softwaru “SupportBox“

mario rozensky supportboxMáte na starosti zákaznickou podporu a věnujete jí více času, než byste rádi? Hromadí se Vám dotazy až do takové míry, že je nestíháte včas vyřídit či na některý občas opomenete? Známý online marketér Mário Roženský pro Vás připravil elegantní cestu v podobě užitečného softwaru „SupportBox“, který Vám umožní vystoupit pryč z každodenního chaosu a časového presu v emailové komunikaci.

Charakteristika nástroje “SupportBox“

Software „SupportBox“ v sobě slučuje tři důležité vlastnosti, které Vám pomohu zefektivnit velmi často náročnou komunikaci s Vašimi zákazníky. Díky „SupportBoxu“ budete Vaše zákazníky obsluhovat s větší rychlostí, tím dosáhnete maximální spokojenosti na klientské straně, protože včas a rychle uspokojíte jejich potřebu po odpovědi. A zároveň Vám také tento nástroj bude šetřit čas, který tak můžete využít na jinou oblast Vašeho podnikání či Vaše volno.

Mezi základní vlastnosti nástroje „SupportBox“ například patří:

  • české prostředí, které Vám umožní jednoduché a intuitivní ovládání,
  • potřebná počáteční správa a propojení během pouhých pár minut,
  • pohodlné využití nástroje „SupportBox“ na Vašem PC, tabletu či chytrém telefonu,
  • vysoká přehlednost, které napomáhá i možnost štítkování,
  • dokonalá návaznost na celou komunikaci s Vašimi klienty,
  • snadný dozor nad komunikací, budete vědět, zda už některý z Vašich kolegů dotaz zodpověděl, tudíž se už nebude opakovat situace, kdy zákazník obdrží dvě odpovědi na stejný dotaz,
  • archivace, po vyřízení emailového dotazu se ihned odebere ze SupportBoxu, tento email následně naleznete v archivu zpráv
  • nikdo z Vašich zákazníků si nevšimne, že pro emailovou komunikaci používáte právě software „SupportBox“, tudíž žádná nepříjemná čísla ticketů či automatické zprávy,
  • automatizace, celý proces emailové komunikace je vhodně automatizován,
  • v prostředí „SupportBoxu“ můžete pracovat s více emailovými schránkami najednou, vše je sjednoceno na jednom místě a
  • zároveň všechny zákaznické dotazy, vlákna komunikace či archiv je dokonale zabezpečen díky HTTPS, nemusíte se tedy obávat, že se k Vašim dotazům dostane třetí osoba.

Prostředí tohoto softwaru a jeho efektivní vlastnosti si můžete sami vyzkoušet na 14 dní zcela zdarma. I my jako tým Kurzo.cz software “SupportBox“ aktivně využíváme. Stal se naším věrným každodenním pomocníkem, který nám celou emailovou komunikaci zjednodušil a zpřehlednil. Pokud chcete tedy i Vy zefektivnit oblast zákaznické podpory, neváhejte pro tyto účely využít právě nástroj “SupportBox“.

Supportbox - náhled do aplikace

Jiří Svoboda
Konzultant pro efektivní internetový marketing. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých nástrojů, které usnadňují život podnikatelům.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *