Ponořte se do hloubky ženské mysli

ebook_navod_na_zeny_slancarova_hutterSnad každý z nás zná staré rčení „Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše“. Ať už je pravda jakákoliv, všichni žijeme v jedné společnosti a musíme se spolu naučit žít, ač je to mnohdy velmi složité. Dana-Sofie Šlancarová a Erik Hutter se rozhodli mužskému pohlaví zjednodušit život a společnými silami vytvořili ebook s názvem „Návod na ženy„.

Mužský a ženský mozek je naprogramován tak trochu jinak, a to je hlavní důvod, proč muži mnohdy nedokážou pochopit ženy, jejich myšlení, chování či skryté projevy. Právě v tomto ebooku „Návod na ženy“ odhalíte základní myšlenkové rozdíly, naučíte se číst z nicneříkajícího výrazu ženské tváře a proniknete jim takřka až do jejich hlavy a hluboké mysli.

Stěžejní myšlenkou tohoto ebooku je fakt, že žena během měsíce prochází čtyřmi základními fázemi. V každé z jednotlivých fází se žena chová jinak, myslí jinak a na tytéž podněty reaguje rozdílným způsobem. Pomocí „Návodu na ženy“ zjistíte, v jaké fázi se žena nachází, jak se v jednotlivých fázích k něžnému pohlaví správně chovat a čeho se raději vyvarovat.

Ženské role v průběhu měsíce můžeme rozdělit na:

  • dynamickou fázi (žena je velmi dynamická, akční, racionální, logická, netrpělivá, sebevědomá atd.),
  • ovulační fázi (emočně vyrovnaná, sebejistá, komunikativní, naslouchající, přitažlivá atd.),
  • premenstruační fázi (náladová, plačtivá, nevyrovnaná, unavená, vztahovačná, intuitivní, kreativní atd.) a
  • menstruační fází (nespolečenská, unavená, zřetelně vidí hlavní podstatu problémů, neaktivní atd.).

Ebook „Návod na ženy“ existuje také jako tištěná kniha, prostřednictvím které proniknete ženskému pohlaví do hlavy, pochopíte, proč tak často mění své chování. Naučíte se již dopředu předvídat jejich emoční naladění a zaujímat tak vhodnou roli, abyste mohli nejen celý měsíc, ale i život prožít v harmonickém klidu po jejich boku. Nenechte si tedy ujít tohoto užitečného a srozumitelného průvodce ženským světem.

Jiří Svoboda
Konzultant pro efektivní internetový marketing. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých nástrojů, které usnadňují život podnikatelům.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *