Návod Michala Koláře na správné nastavení PPC kampaní. Ebook: Strategie k radosti

strategie k radostiElektronická kniha Michala Koláře „Strategie k radosti“ je určena především pro partnery, kteří nemají vlastní databázi kontaktů a chtějí podpořit nějaký projekt. Samozřejmě rady z ebooku mohou využít i partneři s databází pro rozšíření své podpory. Placená reklama je však o něco složitější, než práce s databází kontaktů, protože je nutné cílit na anonymní návštěvníky stránek, kteří „něco“ hledají. Ebook je případovou studií vázanou k podpoře projektu Pavla Fary a Petera Urbance „Radost z prodeje„, která byla určená ke vzdělávání obchodních zástupců firem. Jednalo se o velmi úspěšnou kampaň

Co se v ebooku Strategie k radosti dozvíte o PPC?

  • Jak si stanovit cíle.
  • Jak zjistit, kdo je váš ideální zákazník.
  • Jak správně zvolit cenu za reklamu.
  • Jakou zvolit strukturu reklamy.
  • Jak tvořit reklamní texty.
  • Jak upravovat podporu v průběhu kampaně.
  • Jak na zhodnocení podpory kampaně.

O autorovi ebooku o PPC

Michal Kolář je člověk z týmu Firmy 2.0, která je velmi pokroková jak v myšlenkách, tak v přístupu k zákazníkům. Michal právě zde získal nejvíce zkušeností s podporou velkých projektů a vypracoval se na dnešní úroveň úspěšného affiliate partnera. Je to člověk, který na sobě neustále pracuje a z každého neúspěchu dokáže vytěžit maximum zkušeností. Původem je Michal z Olomouce, ale nyní žije v Berouně. Kromě infopodnikání a affiliate patří mezi jeho koníčky běh, lezení, kolo a turistika.

Podívejte se na video s Michalem, kde představuje svůj ebook

Jiří Svoboda
Konzultant pro efektivní internetový marketing. Zajímá se o inovace ve vzdělávání, podporuje vzdělávání přes internet a používání chytrých nástrojů, které usnadňují život podnikatelům.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *